klachten

Wat te doen als je een klacht hebt over Erna’s Beauty

Het kan zo zijn dat je bent behandeld of geholpen door een van onze specialisten en dat dit niet naar wens is gegaan. Waar mensen werken worden er nou eenmaal fouten gemaakt. Graag beperken wij dit natuurlijk naar het minimum. Omdat wij continu bezig zijn om onze producten, diensten en service op hoog niveau te houden en willen verbeteren, ontvangen wij graag jouw feedback. Door jouw klacht of feedback aan ons door te sturen hopen wij er voor te kunnen zorgen dat je toch een goed gevoel over houdt aan je bezoek aan Erna’s Beauty en wij kunnen hier weer van leren.

Erna’s Beauty is aangesloten bij de branche verenigingen Anbos en Provoet. Hierdoor zijn wij direct aangesloten bij een geschillencommissie/ Wij gaan er niet vanuit en gelukkig hebben wij het nog nooit nodig gehad, maar mocht er een fout worden gemaakt moeten wij voor de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) jouw gegevens compleet hebben (De overheid wil dat iedereen goede zorg krijgt. Daarom heeft de overheid wettelijk vastgelegd wat goede zorg precies inhoudt. En wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Dit staat in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) Lees meer over deze wet op https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kwaliteit-van-de-zorg/wet-kwaliteit-klachten-en-geschillen-zorg ).

Vul het onderstaande formulier in en wij streven ernaar om hier binnen 2 werkdagen op te antwoorden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Erna’s Beauty

Klachten formulier

  • Niet hoofdletter gevoelig